Ogłoszenie

Zwiń
No announcement yet.

wymiana rozrządu, cieżkie palenie

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts

  • wymiana rozrządu, cieżkie palenie

    ja poproszę pokój dwuosobowy z łazienką (bez dostawki :diabelski_usmiech )

    http://fabryka-mocy.com.pl

  • #2
    wymiana rozrządu, cieżkie palenie

    Panowie moze zacznę od początku
    moja octawia AHF zaczęła słabiej palić jak jest zimna - od późnej wiosny, w zimę jak swiece żarowe grzały nie było żadnego problemu, od lata jak się zrobiło cieplo i świece nie grzeją, bo tak wyczytałem na forum że jedynie kontrolka się pali ale swiece nie grzeją bo jest to uwarunkowane temperaturą płynu - samochód zaczął rano palić dopiero po kilku sekundach kręcenia - 2-3sekundy BARDZO DŁUGO.

    Aha przepływomierz chyba juz tez mam do wymiany bo jak tak przekroczę 2.5 2.7tys obrotów to raz idzie samochód raz nie tak różnie.

    wstrzymałem się z diagnozą komputerową ponieważ jeszcze miałem rozrząd do wymiany, który wymieniłem w tym tygodniu

    po wymianie auto pali rano jeszcze gorzej normalnie z 6-7sekund kręcenia przy pierwszym uruchomieniu
    MOJE PIERWSZE PYTANIE BRZMI
    - czy mogło się coś przestawić podczas wymiany rozrządu
    (wymieniałem u fachowca, podpatrywałem jak to robił i wydaje mi się że jest bardzo dobry)

    - drugie pytanie ,mam juz 150tys na zegarze, co to moze być z tym slabym paleniem, czy to moze siada pompa, czy cos innego

    - nastepne pytanie zamierzam podjechać do Serwisu Skody na MODLINSKiej w Wawie na komputer - panowie powiedzcie mi co mam sprawdzić dokladnie ( z tego co czyatalem na forum to przy tym przebiegu, należy sprawdzić zawór N75, przepływomierz)bo oni nieraz nie wiedzą sami, i co jeszcze?????

    - aha jak juz wspomnialem przeplywka chyba jest do wymiany bo mam problemy przy wyższych obrotach raz idzie raz słabo?

    Panowie pomóżcie to znaczy napiszcie mi o co pytać w serwisie co kazać sprawdzić, bo oni wielokrotnie nie wiedzą sami co sprawdzać w takich przypadkach i zbywają klientów
    pozdrawiam

    Komentarz


    • #3
      A rozrzad byl wymieniony tylko fizycznie, na oko, tzn od pomalowanych wczesniej znaczkow, czy byl rozpiety i skladany na nowo wg przyrzadow, a potem kat wtrysku byl korygowany przy pomocy komputera?? Bo to zasadnicza roznica.

      Przebieg jak przebieg, pompa moze byc troche zuzyta, ale objawialoby sie to problemami z zapalaniem na cieplo a nie na zimno.
      Spritmonitor.de

      Komentarz


      • #4
        Pierwsza zasadnicza sprawa. Podjedz na diagnoze do fachowca - np. do p. Bogumila, Mastersa, etc... Nie do ASO :!:
        "...Amnezja to łatwo tak zapomnieć co i gdzie i jak
        Amnezja to łatwo gdzieś tak swoją chwałę na przód nieść"

        STOP ECO-TERRORISM!

        Komentarz


        • #5
          dzięki panowie za wszelkie uwagi i odpowiedzi,

          rozrząd był wymieniony tylko fizycznie, tak jak powiedziałeś Maicroft, to znaczy wg znaczków.

          zamierzam tak jak mówiłem podjechać do serwisu, bo mam tam znajomego

          dlatego pytam was panowie jeszcze raz jak mam się przygotować do tego sprawdzenia, o co pytać, co mają sprawdzić, na co nalegać przy sprawdzaniu itd.
          jeżeli znajdziecie chwilkę to napiszcie parę porad
          pozdrawiam serdecznie

          Komentarz


          • #6
            Re: wymiana rozrządu, cieżkie palenie

            Zamieszczone przez jurek13
            (wymieniałem u fachowca, podpatrywałem jak to robił i wydaje mi się że jest bardzo dobry)
            Zamieszczone przez jurek13
            rozrząd był wymieniony tylko fizycznie, tak jak powiedziałeś Maicroft, to znaczy wg znaczków.
            Wiesz, ze dwie powyzsze wypowiedzi sa sprzeczne ?
            Sorry, ale to dupa a nie fachowiec.
            "...Amnezja to łatwo tak zapomnieć co i gdzie i jak
            Amnezja to łatwo gdzieś tak swoją chwałę na przód nieść"

            STOP ECO-TERRORISM!

            Komentarz


            • #7
              Musisz ustawic kat wtrysku - dlatego najprawdopodobniej Ci zle pali.

              Wszystko jest do zdiagnozowania.
              TDI 205PS

              Komentarz


              • #8
                Pierwsza zasadnicza sprawa. Podjedz na diagnoze do fachowca - np. do p. Bogumila, Mastersa, etc... Nie do ASO
                Bylem u Bogumila w piatek ze swoim rozrzadem, ktory zostal spitolony przez jego bylego mechanika. Przypomne, ze ów mechanik naciagnal pasek maksymalnie jak chyba tylko sie dalo i w takim stanie rzeczy przejechalem ok 2 tys km. Mialem szczescie, ze nie doszlo do zerwania . Niestety nawet po ponownym prawidlowym ustawieniu rozrzadu i naciagnieciu paska, nadal slyszalny jest swist jakiego wczesniej nie bylo.
                Bogumil powiedzial ze .....TTTM

                Nie bede komentowal swojego zdania na ten temat bo moze jestem w bledzie....
                BMW E46 320d by MT 184PS@406Nm
                CR-V 2,2 i-ctdi
                Perfectservice by Dobrygrześwawa

                Komentarz


                • #9
                  Witam
                  Emil ale przeciez tutaj jest napinacz więc jak mozna naciągnąć pasek mocniej lub slabiej
                  kurde czego jeszcze nie wiem?
                  panowie czy mozna różnie naciągać pasek rozrządu?

                  jak on mi zmieniał to widziałem że go chyba wogóle nie naciągał
                  pozdrawiam

                  Komentarz


                  • #10
                    za 2k km stuknie 90 k km i mam zmieniac miedzy innymi pasek rozrzadu, a tu czytam takie rzeczy, ze jak go oddam do roboty to chyba wypale paczke fajek, najlepiej popularnych .. a tak powaznie to ustawianie wtrysku w mojej skodzie (silnik ATD) odbywa sie przez kompa tzn VAGiem?
                    jezeli to kretynskie pytanie to prosze o lagodny wymiar kary ..
                    1.9 TDI ATD KOMBI 4x4

                    Komentarz


                    • #11
                      Wstepnego ustalenia dokonuje sie tradycyjnie, a korekta jest wykonywana przy pomocy komputera.
                      Spritmonitor.de

                      Komentarz


                      • #12
                        dzieki
                        1.9 TDI ATD KOMBI 4x4

                        Komentarz


                        • #13
                          Zamieszczone przez Emil
                          Bogumil powiedzial ze .....TTTM

                          Nie bede komentowal swojego zdania na ten temat bo moze jestem w bledzie....
                          Niedlugo tez bede wymienial rozrzad, bo juz kilometry sie zblizaja...

                          i pytanie brzmi, gdzie wymienic rozrzad ??

                          P.S: dodam, ze nie interesuja mnie odpowiedzi w stylu TTTM
                          bylo: Octa I Combi TDI+MTKATOWICE
                          Jest: 170/365@204/430... cos tam jezdzi :twisted:
                          Perfect service by DobryGrzesWawa

                          Komentarz


                          • #14
                            Emil ale przeciez tutaj jest napinacz więc jak mozna naciągnąć pasek mocniej lub slabiej
                            kurde czego jeszcze nie wiem?
                            Napinacz jest na mimosrodzie wiec stopien napiecia paska mozna regulowac
                            BMW E46 320d by MT 184PS@406Nm
                            CR-V 2,2 i-ctdi
                            Perfectservice by Dobrygrześwawa

                            Komentarz


                            • #15
                              Jackal, Ty siedzisz w B-B i do dwoch ASO masz bardzo blisko z pracy :diabelski_usmiech

                              A czy Compsporty robia, to nie wiem :|
                              Spritmonitor.de

                              Komentarz


                              • #16
                                Zamieszczone przez Maicroft
                                Jackal, Ty siedzisz w B-B i do dwoch ASO masz bardzo blisko z pracy :diabelski_usmiech

                                A czy Compsporty robia, to nie wiem :|
                                ASO :twisted: ja wiem ze dzis w BB jest bardzo upalnie :lol:
                                bylo: Octa I Combi TDI+MTKATOWICE
                                Jest: 170/365@204/430... cos tam jezdzi :twisted:
                                Perfect service by DobryGrzesWawa

                                Komentarz


                                • #17
                                  Zamieszczone przez Jackal
                                  ASO :twisted: ja wiem ze dzis w BB jest bardzo upalnie :lol:
                                  Co jak co ale chyba rozrzad ASO musi umiec zrobic. :roll:

                                  A tak przy okazji, jak juz siedzisz w BB, to byscie z Microftem jakos OCP w rejonie rozpropagowali.
                                  "...Amnezja to łatwo tak zapomnieć co i gdzie i jak
                                  Amnezja to łatwo gdzieś tak swoją chwałę na przód nieść"

                                  STOP ECO-TERRORISM!

                                  Komentarz


                                  • #18
                                    witam

                                    Witam
                                    panowie jutro bedę miał interfejsik do Vag-a
                                    chciałbym najpierw sam wypróbować go i podzielić się z wami błędami jakie pokaże
                                    problem w tym ze nigdy jeszcze z Vaga nie korzystałem

                                    bedę chciał sprawdzić kąt wtrysku i przepływomierz
                                    i jeszcze pewnie inne elementy odnosnie tego złego palenia

                                    proszę was podpowiedzcie mi tak łopatologicznie
                                    jak to w Vag-u zrobić
                                    w ktore zakładki wejść
                                    jak zgrać parametry np podczas jazdy które wyjdą dla przepływomierza
                                    pozdrawiam i proszę o pomoc

                                    Komentarz


                                    • #19
                                      403 Forbidden

                                      dzial ciekawostki tdi -- temat diagnozowanie TDI , a oprocz tego szukaj na wyzej wymienionym forum
                                      bylo: Octa I Combi TDI+MTKATOWICE
                                      Jest: 170/365@204/430... cos tam jezdzi :twisted:
                                      Perfect service by DobryGrzesWawa

                                      Komentarz

                                      POWRÓT NA GÓRĘ
                                      Pracuję...
                                      X